Našich zákazníkov často zaujíma

Ako zistím, či je cena tovaru konečná?

Všetky ceny tovaru uvedené na vivaeshop.sk sú konečné a zahŕňajú všetky dane, vrátane DPH. Náklady na doručenie však nie sú zahrnuté v cene produktu a budú uvedené v nákupnom košíku pred dokončením objednávky.

Aké sú možnosti platby za objednaný tovar?

Na vivaeshop.sk môžete zaplatiť niekoľkými spôsobmi:

- bezhotovostný prevod na účet pred objednaním,

- online platba kartou prostredníctvom služby TatraPay,

- dobierka, kde zaplatíte pri prevzatí tovaru.

Aká je dodacia lehota tovaru?

Ak pri produkte nie je uvedená konkrétna dodacia lehota, predávajúci sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 30 dní. Väčšina objednávok sa však zvyčajne odosiela do 2 dní od prijatia objednávky.

Kedy sa považuje tovar za prevzatý kupujúcim?

Tovar je považovaný za prevzatý kupujúcim v momente, keď ho prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, ktorá nie je dopravcom. Ak sa objednávka skladá z viacerých častí, za prevzatie sa považuje moment prebratia poslednej časti objednávky.

Aké sú možnosti dopravy a náklady na doručenie tovaru?

Vivaeshop.sk ponúka nasledovné možnosti dopravy:

- UPS pre menšie a stredné zásielky (do 70 kg). Doprava je zdarma pri objednávkach nad 100 EUR, inak stojí 5 EUR.

- GEIS pre nadrozmerný alebo krehký tovar. Cena dopravy je 19 EUR pre zásielky do 100 kg a 39 EUR pre zásielky nad 100 kg.

- Osobný odber je možný na prevádzke v Bratislave.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Roman Nápomocný • Po – Pia od 08:00 do 17:00

Najčastejšie otázky o obejdnávkach

Ako môžem vytvoriť objednávku na vivaeshop.sk?

Objednávku môžete vytvoriť jednoducho prostredníctvom e-shopu vivaeshop.sk. Stačí si vybrať požadovaný tovar, pridať ho do košíka a následne prejsť k vyplneniu objednávky, kde zadáte svoje údaje a zvolíte spôsob doručenia a platby. Po odoslaní objednávky Vám bude na e-mail doručené potvrdenie o prijatí objednávky.

Kedy je moja objednávka považovaná za uzavretú?

Vaša objednávka je považovaná za uzavretú, keď obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky zo strany predávajúceho. Toto potvrdenie Vám príde e-mailom po úspešnom odoslaní objednávky.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku po jej odoslaní?

Ak chcete zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku, kontaktujte čo najskôr zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02 3220 26 33 alebo e-mailom na vivaeshop@viva-sk.sk. Zmena alebo zrušenie objednávky je možné, pokiaľ tovar ešte nebol odoslaný.

Čo sa stane, ak objednaný tovar nie je na sklade?

V prípade, že objednaný tovar nie je momentálne dostupný na sklade, bude Vás zákaznícka podpora kontaktovať s možnosťami riešenia. Môžete si vybrať, či chcete počkať, kým bude tovar opäť skladom, zmeniť objednávku na iný produkt, alebo objednávku úplne zrušiť. Ak sa rozhodnete pre zrušenie objednávky, prípadné platby Vám budú vrátené v plnej výške.

Ako zistím, že bola moja objednávka úspešne prijatá?

Po úspešnom odoslaní objednávky obdržíte automatický e-mail s potvrdením o prijatí objednávky. Tento e-mail obsahuje všetky detaily Vašej objednávky vrátane objednaného tovaru, spôsobu doručenia a zvolenej platby.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Roman Nápomocný • Po – Pia od 08:00 do 17:00

Našich zákazníkov často zaujíma

Ako môžem reklamovať chybný produkt?

Ak chcete reklamovať chybný produkt, vyplňte reklamačný formulár na našej webovej stránke alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu. Budete požiadaní o poskytnutie detailov o produkte a probléme, a následne Vám poskytneme inštrukcie na ďalší postup, vrátane odoslania produktu na kontrolu.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase. Štandardne trvá proces vybavenia reklamácie vrátane posúdenia problému a následného riešenia (výmena, oprava alebo vrátenie peňazí) približne 14 dní od prijatia tovaru. O stave reklamácie Vás budeme priebežne informovať.

Čo ak mi príde poškodený produkt?

Ak zistíte, že produkt bol poškodený počas prepravy, prosíme, aby ste nás okamžite kontaktovali, ideálne do 24 hodín od prijatia zásielky. Zabezpečíme pre Vás rýchle riešenie – buď výmenu produktu, alebo vrátenie peňazí, a zároveň budeme reklamovať prepravcu.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Roman Nápomocný • Po – Pia od 08:00 do 17:00

Našich zákazníkov často zaujíma

Ponúkate možnosť montáže alebo inštalácie produktov?

Áno, pre vybrané produkty ponúkame možnosť montáže alebo inštalácie našimi odborníkmi. Pri objednávke si môžete vybrať túto službu, alebo nás kontaktujte pre viac informácií a dohodnutie termínu. Cena a dostupnosť služby závisí od konkrétneho produktu a lokality.

Máte k dispozícii odborné poradenstvo pri výbere produktov?

Áno, náš tím odborníkov Vám rád pomôže s výberom správnych produktov, ktoré najlepšie vyhovujú Vašim potrebám. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo online chatu, kde Vám radi poradíme ohľadom technických parametrov, funkcií alebo iných dôležitých aspektov produktov.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Roman Nápomocný • Po – Pia od 08:00 do 17:00

Našich zákazníkov často zaujíma

Aké sú vaše obchodné hodiny?

Naša predajňa je otvorená od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00. V soboru a nedeľu máme zatvorené. Online podpora je k dispozícii cez pracovné dni od 8:00 do 17:00.

Je možné vrátiť produkt, ktorý bol zakúpený v akcii?

Áno, produkty zakúpené v akcii je možné vrátiť v súlade s našou reklamáciou a vrátením tovaru, ak sú splnené podmienky. Prosíme, skontrolujte naše pravidlá vrátenia tovaru na našich stránkach alebo nás kontaktujte pre ďalšie informácie.

Dostanem faktúru k objednávke?

Áno, po uskutočnení objednávky Vám automaticky zašleme faktúru na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. V prípade, že faktúru neobdržíte, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám ju znova zašleme.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Roman Nápomocný • Po – Pia od 08:00 do 17:00