BOCCHI Scala - WC kombi 650x365 mm + nádržka + sedátko slim Soft Close - SET, biela lesklá
Prečo nakupovať u nás
v našich priestoroch nájdete množstvo vystavených produktov
máme vyškolených zamestnancov, ktorí Vám radi pomôžu
dodávame produkty priamo od výrobcu
pôsobíme na trhu viac ako 20 rokov
Popis a parametre výrobku
SET WC s nádržkou a sedátkom s pomalým sklápaním Soft-Close
- Rimless
- Výška WC (bez nádržky) v mm: 400
- Šírka WC v mm: 365
- Dĺžka WC v mm: 650
- Spotreba vody: 2,5/4 l
Rimless - Toalety bez okrajov s otvoreným povrchom v celej mise umožňujú jednoduché a maximálne čistenie, pretože vďaka svojej bezokrajovej konštrukcii dosiahnu na všetky časti záchodovej misy. V porovnaní s bežnými toaletami sú oveľa hygienickejšie, pretože v nich nie sú žiadne miesta, kde by sa mohli ukrývať alebo usádzať nečistoty. WC bez okrajov navyše zabraňuje tvorbe vrstvy vodného kameňa na toaletnom sedátku.
Informácie o výrobcovi: BOCCHI
Spoločnosť BOCCHI pôsobí od roku 1950 v kategóriách sanitárnej keramiky, výrobkov Care & Comfort pre starších ľudí a telesne postihnutých, kúpeľňových a kuchynských batérií, kúpeľňového nábytku, vaní a sprchových kútov, skrytých nádržiek a kuchynských drezov, pričom kombinuje svoj moderný a ľudsky orientovaný prístup k dizajnu so špičkovou technológiou pod heslom "kúpeľňa pre všetkých".
Spoločnosť BOCCHI je priekopníkom v odvetví kúpeľňových výrobkov a pri všetkých svojich aktivitách si uvedomuje svoju zodpovednosť voči spoločnosti a prírode, pričom svoju cestu začína od základov s keramikou.
Spoločnosť BOCCHI, ktorá každým dňom rozširuje svoj sortiment výrobkov vyvinutých pomocou moderných technológií, má ročnú výrobnú kapacitu 1 000 000 kusov so svojimi 600 zamestnancami vo svojich závodoch v Gebze. Zatiaľ čo oslovuje širokú sieť používateľov na celom svete prostredníctvom spoločností v Turecku, Taliansku, Amerike, Anglicku a Rusku, podarilo sa jej v kategórii keramických sanitárnych výrobkov obsadiť druhé miesto v tureckom exporte a prvé miesto v kategórii vývozu do Spojených štátov v rokoch 2017, 2018, 2019, 2020 a 2021, čím upútala pozornosť na zahraničných trhoch, ktoré tvoria 87 % jej predaja.